CITYCHIC
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    SYNC
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694


    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
    - Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (ubrudzenia, oderwana metka etc.).

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Produkt należy odesłać na adres:
    SYNC
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Informacje na temat wymiany produktu znajdziesz na tej stronie : https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Informacje na temat wymiany produktu znajdziesz na tej stronie : https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej bądź kuriera. Proszę pamiętać o tym, aby zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Czy będzie jeszcze dany rozmiar, model lub kolor?

    Staramy się, aby produkty dostępne w naszym sklepie były ciągle dostępne. Jednakże jeśli danego modelu, rozmiaru, koloru nie ma dostępnego na sklepie – napisz od Nas na maila kontakt@citychic.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
    Jeśli przy produkcie jest dostępna opcja "Powiadom o dostępności", to prosimy o dopisanie się do listy. Jeśli tylko produkt pojawi sie na stronie, zostaniesz o tym poinformowany w pierwszej kolejności.

  • Jaki rozmiar ma na sobie modelka?

    Modelka w 99% ma na sobie rozmiar XS/S. Przy każdym produkcie powinna być podana informacja na temat rozmiaru modelki. Jeśli takiej informacji nie ma - prosimy o kontakt mailowy.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępny jest opis wraz z podanymi wymiarami. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, wymiary mierzone są na płasko, zatem mogą się różnić ok. +- 2cm.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt bądź wymienić go na inny rozmiar.

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka za pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak o możliwe

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    95% zamówień wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Jesteśmy producentem odzieży. 99% produktów na stronie jest naszej produkcji. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


E-mail: kontakt@citychic.pl
Ze względu na dużą ilość zamówień - czas odpowiedzi na wiadomość e-mail może wynieść do 48h.
Adres firmy:
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

FAQ - najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

1. Gdzie jest moje zamówienie? Ile będę czekać na wysyłkę?

95% zamówień wysyłamy w 2-3 dni robocze. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Robimy oczywiście wszystko co w naszej mocy, aby paczki wysyłane były jak najszybciej.

O wysyłce zawsze informujemy drogą mailową.

2. Co zrobić w przypadku, gdy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku niezgodnego zamówienia prosimy o kontakt mailowy : kontakt@citychic.pl. W wiadomości proszę przesłać zdjęcia błędnie otrzymanego produktu oraz krótki opis. Następnie nasza Konsultantka poinformuje Cię o dalszej procedurze.

3. Czy mogę połączyć zamówienia?

Niestety nie. Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, przechodzi ono przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.

4. Jak mogę anulować zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, skontaktuj się z nami drogą mailową. W treści maila podaj swój nr zamówienia, dane na jakie było składane i nr konta do zwrotu środków (w przypadku zamówień opłaconych).

 

5. Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu? (zmiana rozmiaru, produktu etc)

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami drogą mailową: kontakt@citychic.pl . W treści wiadomości podaj swój numer zamówienia oraz informację jakich zmian chcesz dokonać. W związku z bardzo dużą ilością zamówień nie gwarantujemy, że zmiana będzie możliwa, aczkolwiek zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby pomóc.

 

PRODUKTY

1. Kiedy dany produkt będzie dostępny?

Staramy się na bieżąco powtarzać wyprzedane produkty. Najlepszym rozwiązaniem w sytuacji, gdy dany produkt nie jest dostępny, to zapisanie się na naszej stronie www.citychic.pl na powiadomienie o produkcie. Powiadomienie to znajdziesz na stronie danego produktu z prawej strony.

2. Jakie są rozmiary produktu? Jakie są wymiary produktu?

Wszystkie wymiary produktu, dostępne rozmiary oraz skład podane są w opisie produktu.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

1. Czy mogę zamówić za pobraniem?

Tak, wysyłamy za pobraniem.

2. Czy mogę zamówić poprzez Messengera/maila/telefonicznie?

Ze względu na RODO oraz konieczność zaakceptowania naszego Regulaminu podczas składania zamówienia, nie przyjmujemy zamówień przez Messengera/maila/telefonicznie etc. Zamówienia należy składać wyłącznie przez nasz sklep: www.citychic.pl

3. Podczas płatności wystąpił błąd. Jak mogę opłacić zamówienie?

- Jeśli środki z Twojego konta zostały pobrane, a zamówienie widnieje jako nieopłacone - skontaktuj się z nami.
- Jeśli nie opłaciłeś zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo : kontakt@citychic.pl . W odpowiedzi otrzymasz numer konta do wysłania przelewu.

4. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia w sklepie stacjonarnym.

5. Czy wysyłacie za granicę? Jaki jest koszt?

 

Wysyłamy paczki za granicę. Cena zależna jest od wielu czynników (państwo, kod pocztowy) etc. Aby poznać cenę wysyłki należy złożyć “testowe” zamówienie -> wybrać produkt, dodać do koszyka. Po wpisaniu danych wysyłki koszt wysyłki naliczy się automatycznie.

6. Czy wysyłacie do paczkomatów?

Oczywiście, korzystamy z wysyłek do paczkomatów :).

 

ZWROTY

1. Jak można dokonać zwrotu towaru?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres :
SYNC
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
Pełną procedurę zwrotu znajdziesz na stronie: https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

 

2. Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

3. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.
Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień o otrzymaniu przez nasz dział zwrotów Twojej przesyłki. Jak tylko uruchomimy system powiadomień, otrzymasz maila jak tylko przyjmiemy zwrot.

4. Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.citychic.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.

5. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.

 

REKLAMACJE

1. Jak można dokonać wymiany towaru?

UWAGA: ze względu na dużą ilość zamówień możliwość wymiany towaru została chwilowo wstrzymana.

2. Jak mogę złożyć reklamację?

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: SYNC, ul. Piołunowa 3C 54-530 Wrocław wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu. Formularz i pełną procedurę zwrotu znajdziesz na stronie: https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

3. W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie, bądź mailowo nasz pracownik.

 

 

O NAS 

1. Skąd wysyłane są zamówienia? Jaki jest kraj produkcji?

Jesteśmy w 100% polskim producentem odzieży. Nasze rzeczy powstają w szwalni we Wrocławiu oraz w Łodzi.

2. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Prowadzimy sprzedaż hurtową. Zapraszamy do kontaktu mailowego : marketing@citychic.pl. W wiadomości prosimy zawrzeć informację na prowadzonej działalności - dane firmy oraz adres sklepu internetowego bądź stacjonarnego.

 

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl