CITYCHIC
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694


    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
    - Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (ubrudzenia, oderwana metka etc.).

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Produkt należy odesłać na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3C
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

    - Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
    - Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3C
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

    - Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
    - Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej bądź kuriera. Proszę pamiętać o tym, aby zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Czy będzie jeszcze dany rozmiar, model lub kolor?

    Staramy się, aby produkty dostępne w naszym sklepie były ciągle dostępne. Jednakże jeśli danego modelu, rozmiaru, koloru nie ma dostępnego na sklepie – napisz od Nas na maila kontakt@citychic.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
    Jeśli przy produkcie jest dostępna opcja "Powiadom o dostępności", to prosimy o dopisanie się do listy. Jeśli tylko produkt pojawi sie na stronie, zostaniesz o tym poinformowany w pierwszej kolejności.

  • Jaki rozmiar ma na sobie modelka?

    Modelka w 99% ma na sobie rozmiar XS/S. Przy każdym produkcie powinna być podana informacja na temat rozmiaru modelki. Jeśli takiej informacji nie ma - prosimy o kontakt mailowy.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępny jest opis wraz z podanymi wymiarami. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, wymiary mierzone są na płasko, zatem mogą się różnić ok. +- 2cm.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt i zamówić rozmiar mniejszy/większy

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka za pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak o możliwe

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    95% zamówień wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Jesteśmy producentem odzieży. 99% produktów na stronie jest naszej produkcji. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: +48 512 154 486
email: kontakt@citychic.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Polecaj i zarabiaj

 

 

Program Partnerski - zarabiaj przez polecanie!

Masz bloga, konto na Instagramie, a może grupę na Facebooku? Polecaj nasze produkty i zarabiaj!

Korzyści z polecania produktów w internecie – widzom, czytelnikom, znajomym czy rodzinie – mogą mieć wartość materialną. Zarejestruj się w Programie Partnerskim i zacznij zarabiać na tym, co lubisz robić i co robisz najlepiej, bez wychodzenia z domu. Rekomenduj wybrane przez siebie produkty z oferty Citychic.pl i otrzymuj prowizję od wygenerowanej w ten sposób sprzedaży!

 

CO ZYSKUJESZ?

JAK ZACZĄC? 

 

WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ

polecaj produkty City Chic i zarabiaj na swojej stronie / koncie na Instagramie

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Kto obsługuje program partnerski City Chic?
Program Partnerski jest obsługiwany przez webePartners, dedykowaną sieć afiliacyjną dla e-commerce. webePartners dostarcza zaplecze techniczne dla programu oraz darmowe narzędzia afiliacyjne dla wydawców.

Co to znaczy, że zarabiam prowizję za polecenia?
Prowizja za polecenia oznacza, że od każdej pozytywnie zakończonej sprzedaży w naszym sklepie, która dojdzie do skutku z Twojego polecenia poprzez link afiliacyjny, otrzymasz od nas 6,00 % wartości tej transakcji.

Czy dołączenie do programu partnerskiego City Chic jest płatne?
Nie. Dostęp do programu partnerskiego City Chic i narzędzi afiliacyjnych jest zawsze darmowy.

Czy muszę spełniać określone warunki, aby dołączyć do programu?
Nie. Wydawcą może zostać każdy, kto chce zarabiać na polecaniu naszych produktów w ramach programu partnerskiego.

Czy mogę dołączyć do programu, jeżeli nie mam swojego bloga / serwisu?
Tak. Dzięki linkom afiliacyjnym możesz polecać nasze produkty w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest itp.). Możesz również polecać wśród znajomych mailem lub poprzez komunikatory typu Messenger czy WhatsApp.

Czy po dołączeniu do programu, muszę prowadzić określone działania?
Nie. Nie jesteś w żaden sposób zobligowany do prowadzenia konkretnych działań. Sam decydujesz, kiedy działasz, które produkty będziesz polecać i z jakich narzędzi afiliacyjnych korzystać.

 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

baza wiedzy: https://webepartners.pl/baza-wiedzy/
email: bok@webepartners.pl
tel: 71 390 49 02

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium