CITYCHIC
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694


    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
    - Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (ubrudzenia, oderwana metka etc.).

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Produkt należy odesłać na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3c
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3C
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

    - Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
    - Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
    FLSS sp. z o.o.
    ul. Piołunowa 3C
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

    - Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
    - Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej bądź kuriera. Proszę pamiętać o tym, aby zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Czy będzie jeszcze dany rozmiar, model lub kolor?

    Staramy się, aby produkty dostępne w naszym sklepie były ciągle dostępne. Jednakże jeśli danego modelu, rozmiaru, koloru nie ma dostępnego na sklepie – napisz od Nas na maila kontakt@citychic.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
    Jeśli przy produkcie jest dostępna opcja "Powiadom o dostępności", to prosimy o dopisanie się do listy. Jeśli tylko produkt pojawi sie na stronie, zostaniesz o tym poinformowany w pierwszej kolejności.

  • Jaki rozmiar ma na sobie modelka?

    Modelka w 99% ma na sobie rozmiar XS/S. Przy każdym produkcie powinna być podana informacja na temat rozmiaru modelki. Jeśli takiej informacji nie ma - prosimy o kontakt mailowy.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępny jest opis wraz z podanymi wymiarami. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, wymiary mierzone są na płasko, zatem mogą się różnić ok. +- 2cm.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt i zamówić rozmiar mniejszy/większy

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka za pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak o możliwe

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    95% zamówień wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Jesteśmy producentem odzieży. 99% produktów na stronie jest naszej produkcji. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: +48 512 154 486
email: kontakt@citychic.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

FAQ

FAQ - найчастіші запитання
ЗАМОВИТИ

1. Де моє замовлення? Як довго я буду чекати на доставку?

95% замовлень відправляються протягом 2-3 робочих днів. Однак через дуже велику кількість замовлень час обробки замовлення може бути продовжений максимум до 10 робочих днів - інформація міститься в регламенті. Ми шиємо всі наші речі регулярно, тому можливі затримки. Звичайно, ми робимо все можливе, щоб посилки були відправлені якомога швидше.

Ми завжди повідомляємо про відправку електронною поштою.

2. Що мені робити, якщо я отримав невідповідне замовлення?

У разі невідповідності замовлення зв’яжіться з нами електронною поштою: kontakt@citychic.pl. У повідомленні просимо надіслати фотографії неправильно отриманого товару та короткий опис. Наш консультант проінформує вас про подальшу процедуру.

3. Чи можу я об'єднати замовлення?

На жаль ні. Наша система зберігає кожне замовлення як окреме, воно проходить кілька ІТ-процесів, тому ми не можемо об’єднати кілька замовлень в одне.

4. Як я можу скасувати своє замовлення?

Якщо ваше замовлення не виконано і ви хочете його скасувати, зв’яжіться з нами електронною поштою. У змісті електронного листа вкажіть, будь ласка, номер вашого замовлення, реквізити, на які воно було розміщено та номер рахунку для повернення коштів (у випадку платних замовлень).

 

5. Як я можу внести зміни в своє замовлення? (зміна розміру, товару тощо)

Якщо ваше замовлення ще не оброблено, зв’яжіться з нами електронною поштою: kontakt@citychic.pl. У повідомленні вкажіть номер замовлення та зміни, які ви бажаєте внести. Через дуже великий обсяг замовлень ми не гарантуємо, що зміна буде можлива, хоча ми зробимо все можливе, щоб допомогти.

 

ПРОДУКЦІЯ

1. Коли продукт буде в наявності?

Ми намагаємося постійно повторювати розпродані товари. Найкраще рішення, якщо даний продукт недоступний, це підписатися на сповіщення про продукт на нашому веб-сайті www.citychic.pl. Ви знайдете це сповіщення на сторінці продукту праворуч.

2. Які розміри продукту? Які розміри виробу?

Усі розміри товару, доступні розміри та склад вказані в описі товару.

СПОСОБИ ОПЛАТИ ТА ДОСТАВКИ

1. Чи можна замовити післяплатою?

Так, відправляємо наложеним платежем.

2. Чи можу я зробити замовлення через Messenger/електронну пошту/телефон?

Відповідно до GDPR та необхідності прийняття наших Правил під час розміщення замовлення ми не приймаємо замовлення через Messenger/електронну пошту/телефон тощо. Замовлення можна робити тільки через наш магазин: www.citychic.pl

3. Під час оплати сталася помилка. Як я можу оплатити своє замовлення?

- Якщо кошти були списані з вашого рахунку, а замовлення вказано як неоплачене, зв’яжіться з нами.
- Якщо ви не оплатили своє замовлення, зв'яжіться з нами електронною поштою: kontakt@citychic.pl. У відповідь ви отримаєте номер рахунку для відправлення переказу.

4. Чи можу я забрати замовлення особисто?

Замовлення, оформлені в інтернет-магазині, відправляються тільки кур'єром. Забрати замовлення в стаціонарному магазині неможливо.

5. Ви відправляєте за кордон? Яка вартість?

 

Відправляємо посилки за кордон. Ціна залежить від багатьох факторів (країна, поштовий індекс) тощо. Щоб дізнатися вартість доставки, оформіть «тестове» замовлення -> виберіть товар і додайте його в кошик. Після введення даних про доставку вартість доставки буде розрахована автоматично.

6. Чи відправляєте ви до камер зберігання посилок?

Звісно, відправляємо на камеру схову :).

 

ПОВЕРНЕННЯ

1. Як я можу повернути товар?

Щоб скористатися своїм правом на повернення, поверніть продукт(и) протягом 14 днів з моменту отримання товару за такою адресою:
FLSS sp. o.
вулиця Piołunowa 3C
54-530 Вроцлав
Додайте до посилки заповнену форму повернення та підтвердження продажу. Кошти будуть повернені протягом 14 днів з моменту отримання нами вашого відправлення.
Повну процедуру повернення можна знайти за адресою: https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

 

2. Хто покриває витрати на зворотну доставку?

Вартість повернення покриває Покупець.

3. Чи прибула моя посилка?

Щоб перевірити, чи отримали ми ваше повернення, зверніться до перевізника, куди ви відправили посилку, і перевірте статус за номером відправлення.
Ми працюємо над впровадженням сповіщень, коли наш відділ повернення отримує ваше відправлення. Щойно ми активуємо систему сповіщень, ви отримаєте електронний лист, щойно ми приймемо ваше повернення.

4. Чи можу я повернути товари зі знижкою?

Так, право на повернення поширюється на кожен товар, придбаний у магазині www.citychic.pl. Пам'ятайте, що повернуті товари не мають слідів використання, повинні бути цілими та мати бирки.

5. Скільки часу я маю, щоб повернути?

Повернення повинно бути здійснено протягом 14 днів з дати отримання відправлення.

 

СКАРГИ

1. Як я можу обміняти товар?

Якщо ви бажаєте обміняти товар на інший, надішліть його нам за адресою:

FLSS sp. o.
вулиця Piołunowa 3C
54-530 Вроцлав
тел.: 798240694

- До рекламованого товару

ви повинні додати форму обміну

2. Як я можу подати скаргу?

Отриманий продукт необхідно відправити за адресою: FLSS sp z o.o., ul. Piołunowa 3c, 54-530 Wrocław разом із заповненою формою, що додається в паперовій версії до кожного замовлення, і підтвердженням покупки. Форму та повну процедуру повернення можна знайти за адресою: https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

3. Скільки часу займає розгляд скарги?

Скарга буде розглянута протягом 14 днів з моменту отримання посилки. Про рішення скарги наш співробітник повідомить Вам по телефону або електронною поштою.

 

 

ПРО НАС

1. Звідки доставляються замовлення? Яка країна виробництва?

Ми є 100% польським виробником одягу. Наші речі виготовляються в швейних цехах у Вроцлаві та Лодзі.

2. Ви продаєте оптом?

Продаємо оптом. Будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою: marketing@citychic.pl. У повідомленні вкажіть інформацію про свій бізнес - реквізити компанії та адресу інтернет- або стаціонарного магазину. 

2. Yak ya mozhu podaty skarhu?

Otrymanyy produkt neobkhidno vidpravyty za adresoyu: FLSS sp z o.o., ul. Piołunowa 3c, 54-530 Wrocław razom iz zapovnenoyu formoyu, shcho dodayetʹsya v paperoviy versiyi do kozhnoho zamovlennya, i pidtverdzhennyam pokupky. Formu ta povnu protseduru povernennya mozhna znayty za adresoyu: https://citychic.pl/strona/zwroty-reklamacje

3. Skilʹky chasu zaymaye roz·hlyad skarhy?

Skarha bude roz·hlyanuta protyahom 14 dniv z momentu otrymannya posylky. Pro rishennya skarhy nash spivrobitnyk povidomytʹ Vam po telefonu abo elektronnoyu poshtoyu.

 

вгору
Сайт працює в режимі перегляду
Переглянути повну версію сайту
Sklep internetowy Shoper Premium