CITYCHIC
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    SYNC
    ul. Piołunowa 9
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694


    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
    - Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (ubrudzenia, oderwana metka etc.).

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Produkt należy odesłać na adres:
    SYNC
    ul. Piołunowa 9
    54-530 Wrocław
    tel: 798240694

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Niestety, obecnie nie prowadzimy wymian produktów.

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Niestety, obecnie nie prowadzimy wymian produktów.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej bądź kuriera. Proszę pamiętać o tym, aby zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Czy będzie jeszcze dany rozmiar, model lub kolor?

    Staramy się, aby produkty dostępne w naszym sklepie były ciągle dostępne. Jednakże jeśli danego modelu, rozmiaru, koloru nie ma dostępnego na sklepie – napisz od Nas na maila kontakt@citychic.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
    Jeśli przy produkcie jest dostępna opcja "Powiadom o dostępności", to prosimy o dopisanie się do listy. Jeśli tylko produkt pojawi sie na stronie, zostaniesz o tym poinformowany w pierwszej kolejności.

  • Jaki rozmiar ma na sobie modelka?

    Modelka w 99% ma na sobie rozmiar XS/S. Przy każdym produkcie powinna być podana informacja na temat rozmiaru modelki. Jeśli takiej informacji nie ma - prosimy o kontakt mailowy.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępny jest opis wraz z podanymi wymiarami. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, wymiary mierzone są na płasko, zatem mogą się różnić ok. +- 2cm.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt i zamówić rozmiar mniejszy/większy

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka za pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak o możliwe

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    95% zamówień wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Jesteśmy producentem odzieży. 99% produktów na stronie jest naszej produkcji. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: +48798240694
email: kontakt@citychic.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Regulamin promocji 2 + 1

REGULAMIN PROMOCJI "2+1 GRATIS"

 

§1. Promocja

  • Promocja „2+1 GRATIS” (dalej jako: Promocja) jest organizowana przez firmę SYNC Karolina Tabędzka siedzibą we Wrocławiu 54-530 Wrocław, NIP: 8951726479, REGON: 022423893  (dalej jako: Organizator lub Sprzedający), wprowadzonym przez Sprzedającego serwisie internetowym dostępnym pod adresem: https://citychic.pl/
  • Promocja przeprowadzana jest zgodnie z niniejszym regulaminem (dalej jako: Regulamin Promocji), przy czym do wszelkich kwestii w nim nieuregulowanych, a w szczególności dotyczących zamówień realizowanych za pomocą Sklepu, odpowiednie zastosowanie mają postanowienia regulaminu Sklepu dostępnego pod adresem: https://citychic.pl/strona/regulamin (dalej jako: Regulamin sklepu internetowego).
  • Promocja jest skierowana do klientów Sklepu (dalej jako: Kupujący), dokonujących w Sklepie zakupu artykułów objętych Promocją.

 

§2. Definicje

  • Gratis - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przy danym Towarze promocyjnym pod adresem: https://citychic.pl/ , który jest przez Sprzedawcę dołączany do Towaru promocyjnego/ Towarów promocyjnych za darmo, bez konieczności uiszczenia przez Klienta ceny za ten produkt.
  • Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  • Regulamin - oznacza niniejszy regulamin Promocji.
  • Regulamin Sklepu Internetowego - oznacza regulamin sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, dostępny na stronie Sklepu Internetowego: https://citychic.pl/strona/regulamin
  • Sklep Internetowy - sklep internetowy działający w domenie: https://citychic.pl/
  • Sprzedawca (Organizator) - oznacza firmęSYNC Karolina Tabędzka siedzibą we Wrocławiu 54-530 Wrocław, NIP: 8951726479, REGON: 022423893  wprowadzonym przez Sprzedającego serwisie internetowym dostępnym pod adresem: https://citychic.pl/
  • Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Organizator prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie: https://citychic.pl/. W ramach Strony Internetowej Sklepu istnieje możliwość dokonania zakupu i zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, w tym także skorzystania z Promocji.
  • Uczestnik Promocji ("Uczestnik") - oznacza Klienta, który spełnił warunki z Regulaminu.
  • Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, między Klientem a Sprzedawcą.

 

§3.Czas trwania

  • Promocji Promocja trwa w dniach od dnia 05.08.2022r. (godzina 09:00) do dnia 09.08.2022r. (godzina 23:59)

 

§4. Zasady Promocji

  • Aby został naliczony rabat to wartość minimalna towarów w koszyku muszą znajdować się minimum 3 produkty.
  • Rabat 100% zostanie naliczony na produkt o najniższej cenie. Dla przykładu, jeżeli w koszyku znajdują się trzy produkty o wartości 300zł (każdy po 100zl) kupujący zapłaci 200zł.
  • Promocja może zostać zakończona lub ograniczona przez Organizatora - przed końcem upływu czasu, o którym mowa w §3 powyżej.
  • W czasie trwania niniejszej Promocji, Klient może zostać jej Uczestnikiem wielokrotnie (dowolną ilość razy), po każdorazowym spełnieniu warunków uczestnictwa w Promocji, określonych w niniejszym Regulaminie.
  • Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne

 

§5. Odstąpienie od Umowy sprzedaży zawartej na odległość

  • W przypadku skorzystania przez Kupującego - będącego konsumentem - z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, skutkującego tym, że warunki, o którym mowa w §4 powyżej, nie zostanie spełniony, Kupujący jest zobowiązany do zwrotu wybranego produktu promocyjnego zakupionego w promocyjnej cenie wynoszącej 0,00 zł brutto wraz z pozostałymi towarami, które zwraca w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży.

 

§6. Reklamacje

  • Ewentualne reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać Organizatorowi zgodnie z danymi wskazanymi w Regulaminie Sklepu, w szczególności mailowo na adres korespondencyjny Organizatora: na adres e-mail: kontakt@citychic.pl
  • Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane identyfikacyjne i adresowe Kupującego, numer zamówienia, opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, zdjęcia wady/uszkodzenia. Organizator dołoży starań, aby reklamacja została rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej wpływu. Maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.

 

§ 7. Postanowienia końcowe

  • W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Promocji oraz Regulaminie Sklepu zastosowanie znajdują stosowne przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl