- Zwrot
- Reklamacje
- Dostępność
- Rozmiary
- Metody płatności
- Formy dostawy
- Czas realizacji
- Wysyłka zagraniczna
-
Co zrobić, aby zwrócić produkt?
W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
FLSS sp. z o.o.
ul. Piołunowa 3c
54-530 Wrocław
tel: 798240694
- Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (ubrudzenia, oderwana metka etc.).
Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ -
Gdzie wysłać zwracany produkt?
Produkt należy odesłać na adres:
FLSS sp. z o.o.
ul. Piołunowa 3c
54-530 Wrocław
tel: 798240694
-
Ile mam czasu na zwrot?
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. -
Co zrobić, aby wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
FLSS sp. z o.o.
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław
tel: 798240694
- Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
- Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. -
Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
FLSS sp. z o.o.
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław
tel: 798240694
- Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
- Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. -
Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej bądź kuriera. Proszę pamiętać o tym, aby zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.
-
Czy moja paczka już dotarła?
Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.
-
Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?
Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.
-
Jak wygląda proces reklamcji?
Cały proces reklmacji znajdziesz na TEJ podstronie.
-
Czy będzie jeszcze dany rozmiar, model lub kolor?
Staramy się, aby produkty dostępne w naszym sklepie były ciągle dostępne. Jednakże jeśli danego modelu, rozmiaru, koloru nie ma dostępnego na sklepie – napisz od Nas na maila kontakt@citychic.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
Jeśli przy produkcie jest dostępna opcja "Powiadom o dostępności", to prosimy o dopisanie się do listy. Jeśli tylko produkt pojawi sie na stronie, zostaniesz o tym poinformowany w pierwszej kolejności.
-
Jaki rozmiar ma na sobie modelka?
Modelka w 99% ma na sobie rozmiar XS/S. Przy każdym produkcie powinna być podana informacja na temat rozmiaru modelki. Jeśli takiej informacji nie ma - prosimy o kontakt mailowy.
-
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie dostępny jest opis wraz z podanymi wymiarami. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, wymiary mierzone są na płasko, zatem mogą się różnić ok. +- 2cm.
Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru. -
Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?
Zawsze możesz zwrócić produkt i zamówić rozmiar mniejszy/większy
Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!
-
Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?
Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.
Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty. -
Czy można zapłacić za pobraniem?
Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.
-
Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?
Przelew standardowy
Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze
Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!
-
Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?
Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.
Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
1) W którym momencie wystąpił problem.
2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).
W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.
Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem. -
Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?
Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.
-
Czy produkty można odebrać osobiście?
Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.
-
Jakie są dostępne formy dostawy?
Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.
Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ) -
Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?
Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.
-
Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?
Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka za pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak o możliwe
Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
95% zamówień wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Jesteśmy producentem odzieży. 99% produktów na stronie jest naszej produkcji. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.
-
Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?
Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.
-
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna. Koszt dostawy wynosi ok 50 zł.
-
Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?
Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.
-
Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?
Aby poznać koszty dostawy należy złożyć "testowe" zamówienie na sklepie. Po wybraniu kraju dostawy widoczny będzie koszt dostawy.
-
Czym wysyłacie paczki za granice?
Przesyłki wysyłamy kurierem GLS.
Danka
Leży przecudnie
Marlena
Super komplecik